loading...
هدفگذاری
تبلیغات

 جذب-فراوانی

http://www.modiresite.com/wp-content/uploads/2014/10/Buy-Now-button-download.jpg

آیا می‌دانستید اصلاح باورها و الگوهای ضمیر ناخودآگاه بیشترین تأثیر را در رسیدن به موفقیت بدون وقفه شما دارد؟

هیپنوتراپی و خود هیپنوتیزم، بهترین و ساده ترین روش بارگزاری ضمیر ناخوداگاه و ایجاد الگوهای ذهنی قدرتمند برای کسب اعتماد به نفس همراه با احساس ارزشمندی است!

با فایل هیپنوتراپی و خود هیپنوتیزم پنهان جذب فراوانی، بدون تلاش فیزیکی زیاد، سرعت رشد تغییرات مثبت تان را چند برابر افزایش دهید!

استفاده از فایل های هیپنوتراپی و خود هیپنوتیزم پنهان جذب فراوانی را شروع کنید و از نتایج متحیر کننده آن لذت ببرید!

هیپنوتراپی و خود هیپنوتیزم پنهان چیست و چگونه عمل می کند؟

با قاطعیت تمام می توان گفت که قدرت واقعی شما در استفاده از ضمیر ناخودآگاه شماست و ضمیر ناخودآگاه شما توانایی رساندن شما را به هر هدفی دارد. بنابراین با دسترسی به ناخودآگاه و بارگزاری مجدد آن به راحتی می توانید اهدافتان را محقق کنید و به آرزوهایتان برسید.

شاید بتوان گفت که ساده ترین روش بارگزاری ضمیر ناخودآگاه استفاده از روش خود هیپنوتیزم پنهان است که به نوعی هیپنوتراپی محسوب می شود. در این روش عبارات تأکیدی دقیق و قدرتمندی بیان می شود که با استفاده از هیپنوتراپی از طریق ضمیر ناخودآگاه شما جذب می شود و پس از مدت کوتاهی به واقعیت زندگی شما تبدیل خواهد شد.

این عبارات تأکیدی پنهان در حقیقت ضمیر خودآگاه شما را که در برابر تغییر مقاومت می کند دور می زند و در نتیجه مانعی برای ورود آنها به اعماق ذهن شما وجود نخواهد داشت و تکرار آنها سبب ایجاد اتصالات عصبی جدید در ضمیر ناخوداگاه شما خواهد شد.

برای استفاده از فایل های صوتی خود هیپنوتیزم پنهان باید به این نکته توجه داشت که تکرار آن سبب کسب نتیجه بهتر از این فایل می شود. با تکرار است که ذهن ناخودآگاه شما دوباره برنامه ریزی می شود و در نتیجه واقعیت های جدید زندگی آنگونه که شما دوست دارید شکل خواهد گرفت.

http://www.modiresite.com/wp-content/uploads/2014/10/Buy-Now-button-download.jpg

مزایای استفاده از فایل هیپتوتراپی :

- آزاد شدن جریان فراوانی به زندگی

- اتصال و هم فرکانس شدن با انرژی فراوانی

- تجربه فراوانی در حالت های جسمی، عاطفی و روحی

- هم فرکانس شدن ارتعاشات خود با ارتعاشات فراوانی

- جذب فراوانی، موفقیت و ثروت به راحتی و به طور مکرر

- یکی شدن با انرژی بیکران الهی و کائنات

- هم فرکانس شدن ذهن با جذب فراوانی، ثروت و موفقیت

- افزایش رفاه در زندگی روزانه

 - احساس خوشی و نشاط و شادی داشتن

- تحقق آسان رؤیاها

 

فراوانی را در همه جنبه های زندگی تجربه کنید!

گوش دادن به این فایل صوتی به شما کمک می کند تا به انرژی فراوانی متصل شوید و با آن هم فرکانس شوید و بتوانید فراوانی را در تمام جنبه های زندگی تجربه کنید. همچنین شما را به فرصت های بیشتری هدایت می کند و افراد فوق العاده را به زندگی شما جذب می کند و درهای جریان پول، ثروت و رفاه را به روی شما باز می کند.

 

استفاده از فایل های هیپنوتراپی و خود هیپنوتیزم برای چه کسانی مناسب نیست و بهتر است که استفاده نکنند؟

- افرادی که از دستگاه تنظیم کننده ضربان قلب استفاده میکنند.

- افرادی که دارو های خاص مصرف می کنند باید با پزشک شان مشورت کنند.

- افرادی که مواد مخدر مصرف می کنند.

- افرادی که از اختلالات روانی شناخته شده رنج میبرند.

- افرادی که حساسیت بالای به نور دارند.

- همچنین خانم های باردار مجاز به گوش دادن به فایل های هیپنوتراپی و خود هیپنوتیزم نیستند.

- توصیه می شود افراد مبتلا به بيماري هاي خاص، بيماري هاي قلبي، تنفسي، آسم، صرع، فشار خون بالا، اسكيزوفرنی ،شيزوفرنی و افسردگي های شديد هستند از این فایل ها استفاده نکنند و درصورت لزوم با پزشک خود مشورت نمایند.

 

پاسخ به سؤالات متداول درباره فایل های هیپنوتراپی و خود هیپنوتیزم

1- اگر از طریق سایت نتوانم این محصول را خریداری کنم چکار کنم؟

اگر امکان پرداخت آنلاین از طریق سایت را ندارید، می‌توانید مبلغ محصول را به شماره کارت 7650-9065-9972-6037(بانک ملی  به نام سیدستار میرفخرالدین) واریز کنید و سپس با شماره‌های دفتر (09367705848) تماس بگیرید و واریزی خودتان را اعلام کنید.

2- چگونه می‌توانم فایل‌های محصولی را که خریده‌ام دانلود کنم؟

به محض تکمیل خرید لینک دانلود این محصول برای شما نمایان میشود و میتوانید دانلود کنید

3- عبارتهای تاکیدی پنهان چه چیزی هستند و چگونه کار می کنند؟

عبارتهای تاکیدی پنهان بخشی از ساختار فایل های هیپنوتراپی و خود هیپنوتیزم  هستند که میتوانند از منطق و خودآگاه شما بدون مقاومت رد میشوند و مستقیم به ضمیر ناخوداگاه میرسند. فایل های هیپنوتراپی و خود هیپنوتیزم پیشنهادات یا دستوراتی هستند که با تکنولوژی منحصر به فرد در یک فرکانس پایین ضبط شده اند تا گوش شما آنها را در سطح هوشیاری دریافت کند و حتی اگر مغزتان بطور آگاهانه نتواند آنها را بشود یا درک کند ضمیر ناخودآگاه شما آنها را به خوبی میشنود و در زمان مناسب از آنها به عنون الگوها و باورهای جدید استفاده می کند. پیشنهاد میکنیم برای آشنایی بیشتر با این موضوع، مقالات ضمیر ناخودآگاه را مطالعه نمایید.

4- هنگام گوش دادن به فایل های هیپنوتراپی و خود هیپنوتیزم پنهان چه چیزی را باید بشنوم؟

فایل عبارتهای تاکیدی پنهان شامل موزیک های آرامش بخش و بعضاً صدای طبیعت است . گاهی اوقات با استفاده از فناوری های پیشرفته صوتی، عبارت های تأکیدی در لایه های مختلف به فایل های صوتی اضافه می شود و شاید شما بطور واضح هیچ پیامی را نتوانید در آن بشنوید. این مخفی بودن بخاطر فناوری پیشرفته تولید امواج مغزی است که با تکنولوژی خاصی ساخته شده است و فرکانس آن فقط برای ضمیر ناخودآگاه قابل تشخیص است. اصلا نیاز نیست که بصورت آگاهانه متوجه چیزی شوید، شما فقط به موزیک گوش دهید.

5- چگونه میتوانم بفهمم که فایل های هیپنوتراپی و خود هیپنوتیزم پنهان برای من کار میکند یا نه؟

در یک زمان کوتاه شما میتوانید تغییرات قابل توجهی را در احساسات و واقعیت های خود تشخیص دهید. شما میتوانید تجربه های مثبت بیشتری را در روال زندگی و موقعیت ها احساس کنید. الگوهای فکری شما اتوماتیک با باورهای که در خدمت شما و اهدافتان باشد جایگزین میشود. البته پیام های پنهان یک قرص جادویی نیست و موفقیت این جلسات به خواسته شما ربط دارد و اینکه چقدر شما عمیقا میخواهید به هدفتان برسید. پشتکار و زمانی که شما برای گوش دادن به آنها اختصاص میدهید و تمرکز بسیار مهم است.

6- چگونه میتوانم به فایل های هیپنوتراپی و خود هیپنوتیزم پنهان گوش کنم؟

دستورالعمل استفاده از این فایل های صوتی به طور کامل در همین صفحه بیان شده است. لطفا برای نتیجه گیری بهتر با دقت به دستورالعمل داده شده توجه نمایید.البته خیلی بهتر است هنگامی که میخواهید به این فایل های صوتی گوش دهید در یک محل راحت بنشینید یا دراز بکشید و عضلات خود را شل کنید و چند نفس عمیق بکشید و روی ذهن و هدفی که میخواهید به آن برسید تمرکز کنید.

همچنین شما میتوانید از تکنیک های تجسم خلاق و دیگر روشهای برنامه نویسی ضمیر ناخوداگاه توضیح داده شده است استفاده کنید. البته استفاده از این تکنیک ضروری نیست اما میتواند تاثیر این فایل های صوتی را افزایش دهد.

7- آیا برای گوش دادن به فایل های هیپنوتراپی و خود هیپنوتیزم پنهان استفاده از هدفون ضروری است؟

فقط برای فایلهای Binaural Beats باید حتماً از هدفون استفاده کنید، بقیه فایلها را میتوانید بدون هدفون گوش دهید. البته برای نتیجه گیری بهتر سعی کنید هنگام گوش دادن به فایلها از هدفون استفاده کنید.

8- آیا میتوانم هنگام رانندگی یا کار با ماشین آلات به فایل های هیپنوتراپی و خود هیپنوتیزم پنهان گوش دهم؟

خیر،به هیچ وجه نباید هنگام رانندگی یا کار با ماشین آلاتی که نیاز به دقت و هشیاری دارند به این فایلها گوش دهید، به دلیل استفاده از موزیک های ریلکسیشن ممکن است سطح هوشیاری شما کاهش یافته و منجر به بروز تصادف یا حادثه شود.

9-آیا در محل کار یا در خانه میتوانم به این فایلها گوش دهم؟

همانطور که در دستورالعمل فایل ها توضیح داده شده است، فایل های هیپنوتراپی و خود هیپنوتیزم پنهان که با Binaural Beats یا تن های Isochronic همراه هستند فقط باید شب هنگام خواب و حداکثر یک ساعت گوش داده شوند.

سایر فایل های هیپنوتراپی و خود هیپنوتیزم پنهان که فقط حاوی پیام های Subliminal هستند را می توانید در طول شبانه روز و به مدت زمان دلخواه گوش دهید و آنها را تکرار کنید چون تکرار مهمترین نکته برای نفوذ به ضمیر ناخودآگاه است بنابراین توصیه میشود تا آنجا که ممکن است در طول شبانه روز به این فایلها گوش دهید.

البته توجه نمایید که نباید به هنگام رانندگی یا کار با ماشین آلات و تجهیزاتی که نیاز به دقت بالایی دارند به این فایلها گوش دهید.

 10- آیا باید با صدای بلند به این فایلها گوش کنم یا صدای کم؟

بهتر است که با صدای متعادل به این فایلها گوش دهید، مقدار صدایی که به شما احساس راحتی بدهد نه خیلی بلند و نه خیلی کم.

11- برای نتیجه گیری چه مدت باید به فایل های هیپنوتراپی و خود هیپنوتیزم پنهان گوش کنم؟

حداقل 21 روز به صورت مداوم و پشت سر هم به فایلهایی که خریداری کرده اید گوش کنید ولی اگر در این مدت تغییری را احساس نکردید اصلا نگران نباشید و به خودتان وقت بیشتری بدهید و تا 90 روز به گوش دادن ادامه دهید. چون هر فرد نسبت به عبارتهای تاکیدی پنهان واکنش متفاوتی را نشان میدهد بنابراین احساس استرس در مورد آن نداشته باشید و به خودتان مهلت دهید.

سعی کنید تا آنجا که ممکن است از این روند لذت ببرید و مطمئن باشید که ضمیر ناخودآگاه شما این پیامها را دریافت میکند. تمام فایل های هیپنوتراپی و خود هیپنوتیزم موجود در این سایت مورد تأیید آکادمی های مربوطه است و تحقیقات علمی در سراسر جهان نشان داده است که استفاده از این فایل ها ابزاری قدرتمند و مؤثر است که توانسته تغییرات زیادی را در زندگی مردم ایجاد کند.

اگر شما هیچ گونه تغییری را احساس نمیکنید ممکن است که یک مقاومت بزرگ برای تغییر داشته باشید و یا ممکن است فایل صوتی مناسب را انتخاب نکرده باشید.

شما بعد از گذشت چند هفته خودتان متوجه تغییراتی خواهید شد و گوش دادن به این فایل را تا زمانی ادامه دهید که احساس کنید دیگر نیازی به آن ندارید و اینکار ممکن است بین 21 تا 90 روز زمان ببرد.البته هیچ قانون از قبل نوشته ای برای این موضوع نیست و اثر گذاری آن برای هرشخص کاملاً شخصی و متفاوت از دیگران است.

 http://www.modiresite.com/wp-content/uploads/2014/10/Buy-Now-button-download.jpg

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 109
  • بازدید سال : 635
  • بازدید کلی : 3,101
  • حمایت مالی از سایت

    همراهان عزیز شما می توانید از این قسمت هر مبلغی که در توان دارید به کانال و سایت مجموعه گروه هدفگذاری کمک کنید :


    مبلغ دلخواه خود را در قسمت مربوطه وارد کرده و پرداخت کنید

    ابتدا روی دکمه زیر کلیک کنید بلافاصله صفحه مخصوص پرداخت برای شما باز خواهد شد

     به لطف و کمک شما نیازمندیم